Časté dotazy

Dotazy ohledně registrace:

Jak se zaregistrovat?

V pravém horním rohu naší webové stránky kliknutím na funkci „Registrace“, kde uvedete Vaše údaje potřebné k registraci.
Údaje označené * jsou povinné. Na konci registrace je třeba souhlasit s ochrannou soukromí.
Po registraci Vám přijde potvrzující email na adresu, kterou jste zadali při registraci. Registrovaní uživatelé se mohou přihlásit pomocí funkce Vstup / Registrace.

Je třeba se registrovat při nákupu?

Při nákupu na našem e-shopu není nutné se registrovat. Naše zboží můžete nakupovat i jako host. Je však důležité vědět, že o neregistrovaných zákaznících nevedeme záznamy. Proto nemohou využívat naše slevy pro stálé zákazníky.

Dotazy ohledně zboží :

Jak si můžu vybrat zboží?

Pro usnadnění máme zboží rozděleno do kategorií. Po výběru zboží, které si chcete objednat, jej musíte vložit do košíku. Ceny uvedené v našem e-shopu jsou ceny konečné, tedy ceny s DPH 21%.

Mohu si koupit jakékoliv zboží?

Většinou je všechno zboží skladem. Zboží, které je dostupné a můžete si ho objednat, je označeno „skladem“ a zboží, které skladem náhodou nemáme je označeno „Momentálně vyprodáno“. Toto označení se automaticky opraví po změně našich skladových zásob.

Je možné sledovat jaká je hodnota mé objednávky při výběru zboží?

Obsah košíku můžete vidět v pravé horní části e-shopu. Kliknutím na funkci Košík, můžete kontrolovat a upravovat. Následně můžete pokračovat v nákupu nebo po ukončení objednávky pokračovat do pokladny.
Během objednávání můžete sledovat částku v pravé horní části.

Pokud jsem nedokončil objednávku, tak mi zmizí obsah košíku?

Pokud se Vám objednávku nepodařilo dokončit a nakupovali jste jako registrovaný a přihlášený uživatel, tak se Vám obsah košíku nevymaže. Po opětovném přihlášení můžete pokračovat v objednávce.
Pokud objednáváte jako host, čili jako neregistrovaný uživatel, tak se Vám obsah košíku neuloží.

Je určeno minimální množství, které je nutno objednat?

Objednávky nejsou podmíněny množstvím ani částkou.

Dotazy ohledně objednávek :

Jak ukončím objednávku?

Po vložení výrobku do košíku a kliknutím na funkci „Objednat“ můžete zadat Vaše další údaje potřebné k nákupu a platební podmínky. K ukončení objednávky je třeba souhlasit s Obchodními podmínkami. ( Obchodní podmínky naleznete na levé dolní části hlavní strany našeho e-shopu.)

Dostanu potvrzení o objednávce?

Po uskutečnění objednávky posíláme následně mail na mailovou adresu zadanou kupujícím. Pokud Vám mail nepřijde, tak kontaktujte prosím náš zákaznický servis!

Kdy bude moje objednávka zpracována?

Zpracování objednávky od jejího zadání se provede do 24 hodin během pracovních dnů. Objednávka zadána během víkendů a svátků se zpracuje následující pracovní den. Zpracováním objednávky se rozumí její odeslání spediční společností PPL. Zásilky v ČR jsou doručovány do druhého dne. Zásilky na Slovensko do dvou pracovních dnů. Před vánocemi je nutno počítat, vzhledem k počtu zásilek, se zpožděním.

Kde mohu sledovat stav mé objednávky?

Registrovaní uživatelé mohou sledovat stav své objednávky následně po přihlášení na naši stránku, na levé spodní části v menu „Mé údaje“ v podmenu „Zobrazit historii objednávek“.

Stavy objednávek / statusy:

„Zpracovává se“: po zadání zákazníkem
„Expedována / Zavřená“: předána přepravní společnosti, uzavřená objednávka
„Stornována“: zrušena zákazníkům

Neregistrovaní uživatelé si bohužel stav zásilky ověřit sami nemohou. Můžou se ale obrátit na náš zákaznický servis revo@revo.cz nebo na tel. 603832319

Dotazy ohledně platby :

Z jakých způsobů platby si mohu vybrat?

Objednané zboží může zákazník zaplatit platbou na dobírku, platbou předem prostřednictvím bankovního účtu nebo v hotovosti při osobním převzetí.

Průběh nákupu na dobírku:
Zpracovanou objednávku předáme přepravní společnosti, která ji doručí na adresu zadanou zákazníkem. Sumu objednávky uhradí zákazník pracovníkovi přepravní společnosti, který mu následně vydá doklad o úhradě.
Poprosíme, abyste tento doklad spolu s fakturou uchovali!

Průběh nákupu platbou dopředu:
Po zadání objednávky obdrží zákazník potvrzující mail. V tomto maily je uvedená částka objednávky, platební podmínky, jakož i číslo bankovního účtu, na které je třeba provést platbu za objednané zboží. Po připsání platby na náš účet předáme zpracovanou objednávku přepravní společnosti, která ji doručí na dodací adresu zadanou zákazníkem.
Zákazník dostane spolu s objednávkou i fakturu.
Tento doklad si prosím uchovejte!

Platba v hotovosti při osobním převzetí:
Pokud si při zadání objednávky zvolíte osobní odběr, tak v tomto případě můžete zaplatit za zboží v hotovosti při jeho převzetí. Osobní odběr probíhá v naší provozovně v pracovních dnech v době od 08:00 do 15:00 na adrese:

REVO hřiště s.r.o.
Hutisko 743
756 62 Hutisko – Solanec

V případě zájmu o osobní odběr, je třeba si dopředu dohodnout termín a čas odběru.

Dotazy ohledně dopravy :

Kolik stojí dopravní náklady?

Dopravní náklady hradí zákazník, jejich hodnota je 120,- Kč s DPH.
Hodnota platby na dobírku je 30,- Kč.

Kdy bude moje objednávka expedována?

Od potvrzení objednávky následující pracovní den. U objednávek přijatých do 10:00 dopoledne je expedice prováděna ještě tento pracovní den. Flexibilní doručení balíků zajišťuje přepravní společnost PPL na dodací adresu zadanou zákazníkem v době od 8:00 do 18:00. Dodací adresu třeba zadat takovou, na které se během dne bude nějaká osoba zdržovat, aby se balík mohl doručit. (Např. Adresa pracoviště)

Dostanu oznámení před dodáním objednávky?

Bohužel zákazníky o odeslání neinformujeme. Společnost PPL Vám však ráno pošle oznámení o doručení zásilky platné pro tento pracovní den. O případné změně zákazníka informujeme.

Dotazy ohledně záruky :

Mohu odstoupit od objednávky?

Zákazník může odstoupit od objednávky do 14 dnů od jejího doručení. Více informací o právech zákazníka odstoupit od smlouvy naleznete na spodní straně naší stránky v části Obchodní podmínky.

Výrobek jsem obdržel poškozený. Co mám udělat?

Pokud je viditelné vnější poškození balíčku:
Pokud je na balíku viditelné jakékoliv poškození, tak je pracovník přepravní společnosti povinen sepsat se zákazníkem zápis o škodách, ke kterým v balíku došlo – žádejte ho o to i Vy. Za případy, kdy chybí nějaké zboží a není sepsán zápis, nepřebíráme odpovědnost. Obsah balíčku třeba zkontrolovat.
Pokud přišel poškozený výrobek z jakéhokoliv důvodu:
Pokud uvidíte na výrobku nějaké poškození nebo je výrobek vadný, tak nám to neprodleně oznamte! Toto oznámení můžete uskutečnit na náš e-mail revo@revo.cz nebo zaslat poštou na naši adresu uvedenou v kontaktu.
Reklamovaný výrobek prosíme zaslat na adresu uvedenou v kontaktu.

Za jaký čas bude vyřízena moje reklamace?

Po přijetí reklamace se Vaše reklamace prošetří a vyřídí do 30 dnů. O průběhu reklamace Vás budeme informovat na Vámi uvedené e-mailové adrese.

Chtěl bych vrátit již odeslané zboží. Jak mám postupovat?

Zakoupené zboží můžete odeslat na vlastní náklady na adresu:

REVO hřiště s.r.o.
Hutisko 743
756 62 Hutisko – Solanec